Toamnă dragă.

23.09.2014 19:21

În fiecare toamnă simt că renasc, că mă redefinesc după vechile principii înrădăcinate în mine, dar totodată ridic noi castele de inspirație pe care peisajul mi le clădește. Nu mă văd fără toamnă, cum nu văd nici soarele fără a fi în contrast cu luna. Afinitatea e maximă și emoția e la ea acasă!

Toamnă, e nou început, și nicidecum sfârșit. Toamnă e rod al naturii și sufletului. Toamnă e cearta de stări pe care natura le poartă odată cu oamenii, toamna e la fel de inconstantă în senzații ca și oamenii. Ea mângâie și zâmbește într-o zi, urmând ca ziua următoare să plângă și să se lase pradă disperării. Toamna e o doamnă pe care trebuie s-o primim în viețile noastre așa cum e ea! Imperfectă și sinceră! E parte din ceea ce ni se oferă și e ceva special, dacă știm cum să o descoperim. Mi se pare fascinant tot ce se petrece în acest anotimp. Totul se schimbă și începuturile își fac apariția după o stare de latență în care corpul s-a odihnit la căldura vacanței. Mișcarea face bine minții noastre și ne impune transportarea tuturor melodiilor de viață în inima noastră. Odată ce ne punem în activitatea importantă a anului, suntem ca niște furnicuțe ce aleargă grăbite după provizii mai mult sau mai puțin importante.

Toamna e ca un motoraș care deschide din nou ferestrele spre lumea exterioară. Și mi se pare că ne face mai atenți la ce e lângă noi, ne atrage atenția cu toate culorile ei pastelate și cu tot amalgamul de acțiuni pe care le readuce pentru emoția noastră. Ploaia, vântul ușor, diminețile reci, soarele timid… sunt pură emoție. :)

Să privim roadele toamnei, merită!

Cu drag,

Teo.

Subiect: Toamnă dragă.

Dată:: 24.09.2014

De:: Sonia Diugan

Subiect:: toamnă

Eu am pus mai mare drag de toamna doar de anul trecut și tot datorita textelor voastre, iar acum, cu aceasta postare minunata I-ai croit și mai mult loc în sufletul meu, acestui anotimp. Este atâta de frumos la ceea ce scrii tu, adică eu ador ca mereu folosești acel ingredient care pur și simplu te emoționează. :)

Dată:: 29.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:toamnă

Cred că te referi la suflet.:) Te pup și mulțumesc!

Dată:: 23.09.2014

De:: Patricia

Subiect:: Toamnă dragă.

Ea mângâie şi zâmbeşte într-o zi, urmând ca ziua următoare să plângă şi să se lase pradă disperării.

Cum mă nimereşti atât de bine, măi Teo?❤

Dată:: 24.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Toamnă dragă.

Încă e o dilemă.:)) Cred că de-asta ne-am unit,pt ca ne potrivim la caractere:).

Dată:: 23.09.2014

De:: Marinela Lungu

Subiect:: toamna

"În fiecare toamnă simt că renasc, că mă redefinesc după vechile principii înrădăcinate în mine, dar totodată ridic noi castele de inspirație pe care peisajul mi le clădește. Nu mă văd fără toamnă, cum nu văd nici soarele fără a fi în contrast cu luna. Afinitatea e maximă și emoția e la ea acasă!" Foarte frumos si profund...exact acesta fraza,caracterizeaza perfect sufletul meu!!!

Dată:: 23.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:toamna

Nici nu știi cât mă bucur că ne potrivim atât de tare afectiv!!!:)

Comentariu nou