Стена... -Zidul (CSD 4)

14.11.2017 00:31
O idee spontană, pe care am lăsat-o puțin la macerat și care totuși m-a împins să o pun în aplicare. Nu știu cât de bună e ideea, sau cât de frumos îmi voi exprima ideile sau sentimentele, dar știu că mă furnică palmele dacă nu fac treaba asta. M-am gândit, pentru că mă inspiră atât de tare muzica lor, să îmi aștern în scris lucruri pe care le simt sau la care mă gândesc atunci când le ascult piesele. Așadar, voi încerca să fac un fel de ”jurnal” personalizat al pieselor Carla's Dreams... Ce vede, simte sau creează mintea mea atunci când ascultă muzica lor. 
 
Azi, a patra postare din acest ”jurnal”- inspirată de piesa  ”Стена...”
 

 

Din spatele zidului îmi zâmbește iubirea. Confuză, precisă, atrăgătoare și respingătoare, bună și rea, meschină și generoasă, aproape și departe. Nici ea nu știe să se definească și să îmi spună ce loc vrea să-și atribuie. Aș avea nevoie de o explicație detaliată și precisă din partea ei. Să îmi spună de ce se joacă cu magia neagră, de ce face rău și apoi stropește focul iscat cu un praf de bine.. de ce se îndepărtează și apoi îmi apare în vis, atât de reală, de palpabilă… de ce e oarbă și vede atât de bine totul… de ce înțeapă cu venin și apoi ascunde antidotul care te poate salva de contaminarea interioară… de ce e instabilă și te provoacă: acum apare, acum se ascunde.

Ea se ascunde dar tu nu te poți ascunde de ea. Îți formează un zid care te apără și în același timp te mistuie cu puterea cu care îți amplifică sentimentele.

Zidul iubirii își face mii și mii de replici, se dedublează, se multiplică, te face să fii captiv și totuși să nu vrei să ieși dincolo de zid, pentru că te-ai simți mult prea pustiu, dezbrăcat de simț, de esență. 

 

 

 

Subiect: Стена... -Zidul (CSD 4)

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou