Spirit de Craciun, bucurie de copii, 8PT, colinde și magie

17.12.2014 14:41

Se pot număra pe degete zilele dintr-un an în care bucuria unor momente e până la lacrimi și dincolo de ele. Când pur și simplu nu te gândești la ce a fost, la ce va fi și la ce n-a fost să fie…ci ești pur și simplu tu, regăsit ca fiind copil. E un privilegiu să te simți așa, să mai poți fi copil măcar și pentru câteva ceasuri.

Astăzi, am avut din nou sentimentul de magie pe care Crăciunul mi-l oferă în fiecare an. Cât de frumos! Superb! N-am cuvinte la îndemână pentru a arăta ce creează perioada aceasta în mine și cred că în noi, oamenii, în general.

Spirit de Crăciun… cu cadourile oferite datorita lui ”Moș Crăciun Secret”, bucurie de copii care cântă colinde și care se distrează ascultând colinde.. 8PT-ul magic pe care mi-l doream de când s-a lansat colecția PNK Forward ( =tricou ”Forward 8” inspired by Adela Popescu) și pe care l-am accesorizat cu un mare zâmbet… Pe scurt, momentele care îmi scotocesc în inimă și care reușesc să scoată la iveală amintirile cele mai frumoase,de o sinceritate maximă pe care le-am acumulat de Crăciun, în copilărie.

Tot ce se creionează iarna..are un farmec ce nu poate fi egalat de nicio zi minunată a verii.

Sărbătorile sunt o binecuvântare…

Păstrați gecile lipite de corp, dar lăsați sufletele deschise bucuriilor lui Decembrie. Bucurați-vă!

Cu drag,

Teo.

 

Subiect: Spirit de Craciun, bucurie de copii, 8PT, colinde și magie

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou