Sclipirea din ochii lor.

10.06.2015 22:48

Sunt semnale care mă conduc spre regăsirea frumuseții, a iubirii și a liniștii. Sunt anumiți ochi, încărcați de o energie atât de bună, încât simt nevoia să mă oglindesc în ei pentru a capta fiecare particulă de emoție.

Sunt anumiți oameni pe care-i recunosc dintr-o mare de oameni, datorită acelei sclipiri din priviri. Acea sclipire care nu mă lasă indiferentă și care mă face să fiu mai puternică pentru fiecare obstacol din calea mea. Acea sclipire care parcă mă ține de mână atunci când drumul e anevoios,iar atunci când am nevoie de o pauză, sclipirea ochilor lor mă oprește și mă reîntregește spiritual. Îmi oferă acel ceva,ce înseamnă motivație, inspirație, curaj.

Așa că e inutil să mă tot întrebi de ce mi-am ales anumite modele, anumite repere sufletești. Sunt pur și simplu oamenii ”mei”, care mă fac să intru într-o lume în care tot ce-i frumos e posibil și în care câteodată, imposibilul devine posibil doar pentru că există credință, dăruire și pasiune.

Mi se pare că devin mai bună, atunci când le văd sclipirea. Mi se pare că se transferă din acea emoție inegalabilă pe care doar sufletele speciale o pot revărsa peste ceilalți.

Sclipirea din ochii lor pentru mine înseamnă o punte spre fericire, spre ideal.

Cu drag,

Teo.

Subiect: Sclipirea din ochii lor.

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou