Sarbatori.

15.04.2015 22:56

Sufletul ia o pauză de la stres și de la aglomerația de sentimente contradictorii pe care viața citadină o oferă cu generozitate. Sufletul ia o pauză benefică, chiar necesară. Sufletul își ia un răgaz pentru a simți din plin,momente unice.

Sărbătorile curățesc,cu siguranță, sufletele noastre îmbibate de prea multe griji, de prea multe preocupări și de prea multe gânduri ce înclină balanța în defavoarea bunătății.

Sărbătorile sunt despre și pentru suflet.

Alături de oameni extrem de dragi, s-au prins de mine alte lecții oferite de discuțiile creionate, și am petrecut frumos pentru suflet. M-am simțit din nou ușoară ca un copil, pentru că m-am lăsat în voia frumuseții cerului, a frumuseții zâmbetelor celor dragi, m-am lăsat purtată de emoția drumeției prin pădure care mi-a încărcat interiorul de bucurie și de amintiri.

A fost exact ce trebuia. Natură, poze amuzante și speciale, râsete, amintiri repovestite, amintiri făcute pe loc,pe iarba de un verde crud și în compania copacilor înfloriți. Am creat alături de draga mea verișoară o poveste haioasă,pe care pozele o spun. Am creat ceva ce ne-a făcut să fim din nou atât de mici încât doar acel joc banal conta...atât era de simplu. Așa de simplu era să fim copii..

Vă las cu o parte a bucuriei mele de Paște.

Hristos a înviat!

 

 

Subiect: Sarbatori.

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou