Promisiuni.

22.01.2015 21:15

 

Când ai o stare proastă, vino la mine.. Te voi ajuta să înțelegi iar și iar, câte lucruri minunate ai în jurul tău. Când nu îți poți stăpâni furia, vorbește-mi și lasă-mă să te fac să-ți vezi și propriile greșeli. Când plângi, voi veni la tine și îți voi da un șervețel magic, care sa te ajute să-ți dispară urmele lacrimilor. Când vezi că totul se transformă într-un coșmar și nu vezi cum ai putea ieși din impas, voi da tot ce am mai bun pentru a te ajuta măcar cu niște sfaturi și cu un loc mare în suflet care să te asculte și să te înțeleagă și în care să-ți descarci năduful. Îți voi dovedi prin vechile tale amintiri, că ai o putere ieșită din comun, care uneori mă frapează extrem de tare.

Când râzi, să îmi dai și mie din energia ta pozitivă. Cea mai dulce energie e a ta,pentru că vine din sufletul tău mare și bun. Când simți că plutești pe un norișor al fericirii, să nu îți dea prin cap să nu vii și să-mi povestești tot, cu lux de amănunte..Știi prea bine cât îmi plac poveștile tale cu happy-end. Când ești fericit(ă), voi fi în preajma ta și îți voi zice ca mereu când am dreptate: ”Ți-am zis eu!” Te-ai plictisit deja de vorbele astea, dar nu mă pot abține.

Și mai presus de toate, când viața ne va despărți drumurile și ne va dicta încotro s-o luăm, promite-mi că vom fi la fel ca întotdeauna! Că vom fi cu sufletul aproape în orice situație și că revederile vor fi adevărate, și nu doar promisiuni învechite.

Uite, eu îți promit că voi face tot ce-mi va sta în puterile inimii, să fiu lângă tine în orice situație. Poate că te voi mai supăra, dar o voi face cu siguranță din postura mea de om. Tu știi că îmi doresc să cresc frumos, și să crești frumos. Dar să știi că niciodată nu voi încălca pactul pe care sufletele noastre l-au semnat atunci când s-au întâlnit și s-au recunoscut.

Cu tot sufletul pentru tine, sunt scrise cuvintele astea… pentru tine, un om drag. Sigur ai să te regăsești, fără să te numesc. Pentru că mă cunoști doar din scris.

Cu drag,

Teo.

Subiect: Promisiuni.

Dată:: 23.01.2015

De:: Sonia Diugan

Subiect:: Promisiuni

Acesta este chiar locul de regăsire. :) Iubesc cum scrii, te iubesc pe tine, iar postul asta mi-a înviorat nu numai ziua, ci și ființa.

Dată:: 23.01.2015

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re: Promisiuni

De la oamenii dragi îmi iau inspirația și magia. Iar tu ești unul dintre ei. Îți mulțumesc,suflet drag! :*

Comentariu nou