Poezie- Cine esti tu?

17.06.2015 21:21

”Provocarea” poeziei continuă și azi. Încă puțin,și revin cu textele.

Astăzi vă fac cunoscută o poezie despre judecățile pe care oamenii din jur ni le aruncă parcă, înainte de a ne cunoaște. Sper să vă placă.

Cine ești tu?

Cine ești tu?

Cu ce drept îmi populezi ființa?

Cu ce scop adulmeci tot ce fac și ce visez?

Ești un om, exact ca mine,

Și chiar de vrei să mă-nțelegi,

Ți se pare mult prea greu,prea mult și prea profund...

 

Sunt elementele mele,

Sunt cristale chiar din suflet,

Pe care le recreez,

ori de câte ori visez.

Cu ce drept îmi ții morală

și mă faci să cred c-ar trebui să-ngenuchez?

Te respect și chiar și-așa,

E prea mare tevatura 

Ce-o lași să-și facă urma.

 

Cu drag,

Teo.

 

Subiect: Poezie- Cine esti tu?

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou