Nu e vina ta

19.05.2015 13:55
E vina mea, pentru că nu ajung la inima ta mesajele spuse cu inima mea. 
E vina mea, pentru că nu te-am ajutat să mă înțelegi cu adevărat.
E vina mea, pentru că te-am lăsat să îmi iei inima și să te joci cu ea, să împletești trăiri și momente și să dezlegi amintiri. 
E vina mea, pentru că te-am lăsat să țipi, să mă cerți, să mă umilești cu vorbe, să mă faci să mă văd prin ochii tăi așa cum nu sunt.
E vina mea, pentru că nu m-am impus, nu ți-am spus tot ce îmi trecea prin minte și tot ce mă frământa, de frica ca nu cumva să ți se pară nesemnificativ sau pur și simplu să treacă prin tine cuvintele mele,ca apoi tu să continui să te descarci de tot năduful.
E vina mea, pentru că la un moment dat am încetat să mai iau ca reper cuvintele tale ce în trecut se asemănau cu ordinele.
E vina mea, pentru că te-am lăsat să pleci fără să îmi simt sufletul gol.
 E vina mea, pentru că am înțeles, am plâns, m-am resemnat, am descompus și recompus bucățile din mine.
 E vina mea, pentru că am dat altă formă și altă culoare sufletului. 
Recunosc, e vina mea! Tu ai fost o prezență necesară. Trebuia să fii aici,ca să mă înveți de ce sunt în stare și cum pot să îmi depășesc fricile și angoasele. A ținut numai de mine degradarea sau îmbunătățirea spirituală. Ai fost ca un călător în viața mea, care așteaptă trenul și care părăsește peronul fără să se uite în urmă,fără să-și ia rămas bun de la cei dragi.
Nu e vina ta. Și mereu o să te am în suflet,pentru că la un moment dat, erai o parte esențială din mine.
 
Această postare este pentru fiecare dintre voi, care a trecut la un moment dat prin dezamăgiri și care la un moment dat, a iertat și s-a iertat pe sine. 
PS: Mă puteți găsi și pe pagina Visează,Învață,Îndeplinește de pe facebook,proaspăt deschisă.- https://www.facebook.com/viseazainvataindeplineste?fref=nf
Cu drag,
Teo.
 

Subiect: Nu e vina ta

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou