Mama (CSD 8)

22.01.2018 23:36

O idee spontană, pe care am lăsat-o puțin la macerat și care totuși m-a împins să o pun în aplicare. Nu știu cât de bună e ideea, sau cât de frumos îmi voi exprima ideile sau sentimentele, dar știu că mă furnică palmele dacă nu fac treaba asta. M-am gândit, pentru că mă inspiră atât de tare muzica lor, să îmi aștern în scris lucruri pe care le simt sau la care mă gândesc atunci când le ascult piesele. Așadar, voi încerca să fac un fel de ”jurnal” personalizat al pieselor Carla's Dreams... Ce vede, simte sau creează mintea mea atunci când ascultă muzica lor.

Azi, a opta postare din acest ”jurnal”- inspirată de piesa Mama - youtube: https://www.youtube.com/watch?v=QDSmYc4Wnc4

Ca o ploaie de stele, ca o melodie care își repetă acordurile iar și iar, în surdina inimii.  

Cel mai frumos cuvânt care n-a fost încă inventat, pentru că sensul lui e mult prea complex pentru a fi explicat, îi este atribuit ei. Pentru că merită, pentru că e omul fără de care sensul ar dispărea.  

E cea care oferă stabilitate, cea care oferă punct de refugiu. Cea mai specială, care e aproape și atunci când e departe, care mângâie și atunci când mă ceartă, care știe să îmi arate cum sunt, chiar și atunci când vreau să neg, să fug, să uit. Care mă cunoaște mai bine decât îmi dau eu voie să mă cunosc. A cărei îmbrățișare cuprinde toate fricile, lacrimile, neputințele, alinându-le. Cea care face sacrificii de tot felul, doar pentru a mă ști fericită, care mă ascultă, mă înțelege și atunci când nu îmi dă dreptate, care mă face să râd în hohote și să o consider cea mai bună prietenă, care mă face să mă simt cea mai norocoasă fiică pentru că este AȘA cum e. Cea care citește dincolo de rânduri și înțelege tot ce îi transmit nonverbal. Cea care mă sună chiar atunci când sunt pe punctul de a o suna, care se îngrijorează uneori fără motiv, care mă iubește așa, simplu, adevărat, fără limite.

Mama. 4 litere, o galaxie de sentimente și de emoții. E centrul. E reperul. E persoana fără de care lumea s-ar clătina și inima ar fi în derivă.

Melodia pe care vreau s-o ascult la nesfârșit, în fiecare zi a vieții mele. 

 

Subiect: Mama (CSD 8)

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou