Malú

15.03.2016 23:13

De când am deschis blogul, aici e lumea mea. Aici mereu  m-am exprimat cu tot sufletul,cu sinceritate și emoție. Așadar,nu văd de ce nu aș face introducerea și aici, a unei artiste pe care am descoperit-o anul trecut,și care face parte din categoria artiștilor pe care-i pot număra pe degete, și care mă fac să simt ceva special, să înțeleg atât de multe și să cred în frumos. Ea este Malú , una dintre cele mai apreciate și premiate artiste din Spania. Azi împlinește 34 de ani. *Felicidades, Malu!* Și pentru că are extrem de multe melodii puternice, cu mesaj, m-am gândit să traduc, cât pot eu de bine, câteva piese de-ale ei. :) Sper să vă placă. Cine știe? Poate voi mai face astfel de ”momente”,aici. Vă las cu versurile traduse și adaptate..de mine!:))

Aprendiz- Eleva

Săruturile tale sunt atât de amare

Când îți murdărești din nou buzele cu minciuni

Spui că îți fac rău,

Că odată cu trecerea timpului 

Devin tot mai crudă.

N-am crezut niciodată

Că o să-mi pansez rănile

 cu fărâme din pielea ta

De la tine a învățat inima mea,

De la tine a învățat inima mea..

Nu-mi reproșa că nu știu să-ți ofer iubire

M-ai învățat tu, tu mi-ai fost profesor în a produce suferință

Dacă am fost vreodată rea, am învățat de la tine.

Nu-mi spune că nu înțelegi cum pot să mă comport așa,

Dacă îți fac rău, am învățat de la tine.

M-ai învățat tu..

Îmi blestem inocența și te blestem pe tine

Nenorocit profesor și nenorocită elevă..

Blestem tot ce iubesc datorită ție.

Mă dor mângâierile tale pentru că observ

Că mâinile tale sunt cristale sfărâmate sub picioarele mele.

 

 

Me quedo grande tu amor - Mi-a rămas mare dragostea ta

Vezi tu, lucrurile se schimbă, cine ar fi crezut?

Câteodată da, câteodată nu, câteodată cine știe..?

Și da, viața ne surprinde prin orice greșeală

Și revenim și cădem, nenorocită tentație!

Și uite-te la tine, cât îți e de bine, cum zâmbești!

Până la urmă chiar e o plăcere să văd cum e lumea ta alături de ea

Săraca de mine, ce fraieră am fost, am fost așa de proastă!

Că te-am lăsat să pleci, și ți-am făcut rău.

Tu ai dreptate, te-am rănit

Tu îmi spui ADIO și iei cu tine viața mea!

De ce pleci, și eu cad într-un abis de unde nu găsesc scăpare?

De ce pleci, și lumea mea se termină, și lumea mea ești tu?

De ce corpul, sufletul și pielea se fac bucăți?

Nu mă pot obișnui fără tine… nu știu.

Vezi tu, era o vreme când tu dădeai totul pentru mine,

Acum sunt eu cea care te roagă să revii

Știu că e prea târziu, că nu mai poate fi vorba de iertare

Niciodată n-am oferit suficient..

Dragostea ta mi-a rămas mare.

 

Por una vez-   Doar o data

După tot ce am trăit împreuna, acum pleci așa

Poate că dăruindu-mă în modul ăsta suprauman te-am obligat să pleci

Măcar o data…măcar o data..

Te implor să mă privești în față, doar o data!

După ce ne-am oferit atât de multe, după cât am visat

Acum pleci așa

Ți-am fost prietenă în adevăr și în minciună,

Nu se răsplătește așa!

Doar o data…pentru o singură data

Nu-mi întoarce spatele și privește-mă în ochi,

Doar o data.

Doar o dată,

Spune-mi ce gândești,

Spune-mi ce vrei,

Și apoi pleacă!

Nu e vinovat cel ce nu mai simte

Că știu, te voi înțelege,

Vreau doar să-ți iei rămas bun pentru ultima oară.

Doar o dată,

Spune-mi în față că nu vrei să mă mai vezi

Că te-ai plictisit să-mi fi alături

Doar o data,

Am nevoie să mai aud o data,

Pentru că nu pot înțelege că atâtea lucruri trăite împreună

Dispar toate brusc

Știu deja, în iubire nu e nimic etern!

Doar o data,

Privește-mă și spune-mi că ai uitat cum se iubește

Că te-ai plictisit să-mi fi alături

După ce mi-am dorit să ne împărțim destinele,

Totul se termină așa

Si ne despărțim într-un mod atât de crud,

Nu pot să cred..

 

No voy a cambiar- N-o să mă schimb

Nu-mi mai desenez un zâmbet nou ca să te întâmpin

Nu-mi mai doresc cu ardoare să te sărut și să îți simt pielea

Nu-mi mai distrug speranța din cauza inconștienței tale

Răbdarea mea a murit, acum sunt trează, nu mai am chef să te mai văd

Deja nu-mi mai amintesc că într-o zi mi-am dorit să rămân cu tine

Oricât aș încerca nu-mi amintesc ce am găsit la tine

Am fost oarbă prea mult timp și acum  am obosit să-ți continui jocul

Când va răsări soarele voi fi foarte departe, foarte departe de tine

Nu pot să cred, nu mai vreau să te cred

M-ai uitat, dar mă aveai în față

Idioata asta pleacă, îmi voi schimba destinul!

Nu-mi mai e frică de vocea ta, tu m-ai făcut mai puternică.

Am risipit alături de tine visuri legate de o viață nouă

Și nu mi-am dat seama că pentru tine am fost un alt capriciu

M-ai sedus cu promisiuni false și cu cuvinte de iubire eternă

Totul a fost o minciună pe care nici tu n-o credeai, dar eu am crezut-o!

Nu mă mai trezesc cu fața plină de lacrimi în fiecare dimineață

Mă simt puternică pentru a-mi desena un nou răsărit

Nu mai sunt plină de durere și furie, și privindu-ți chipul nu mai simt nimic,

Nu mai sunt proasta care te ierta de fiecare dată!

Nu mă mai afectează durerea ta, scuza ta falsă de victimă

Nu mă înduioșezi, nu mă rănești!

Nu mă mai strivește inima ta, moartă și plină de atâta ranchiună

Nu lași nimic între noi doi,

Totul s-a sfârșit!

 

PS: Mulțumesc că ați citit! :)

Cu drag,

Teo.

Subiect: Malú

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou