Lumea mea.

19.09.2014 14:18

 

18.09.2014 19:49

Visurile se creionează atunci când ai speranță în suflet. Un nou început se produce pentru mine, din mai multe puncte de vedere. Acest blog, este o încercare care sper să îmi aducă aproape oameni speciali de la care să învăț și de la care să mă inspir.

E un sentiment aparte, pe care nu-l pot defini, să îmi pot exprima sentimentele în scris,și pe blogul meu.

Cred cu tărie că nimic nu e întâmplător, și că ideea spontană deși foarte bine gândită a blogului îmi va aduce zâmbete!

Vă aștept cu drag, aici, în lumea mea.

 

Vă mulțumesc,

Teo



 

Subiect: Lumea mea.

Dată:: 20.09.2014

De:: Sonia Diugan

Subiect:: Sursa de fericire!

Fix acum, când totul este nou și în jurul meu, când în orice găsesc câte un nou început, îți pot spune ca sunt maxim de fericita ca pot creste mai departe alături de acest blog. Deja sunt convinsa și știu, este noua sursa de fericire și zâmbete. :)

Dată:: 20.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Sursa de fericire!

Îți mulțumesc din tot sufletul,Soni! :) Promit să încerc mereu să vă aduc câte ceva bun. Te pup.

Comentariu nou