Летать- A zbura (CSD 9)

05.02.2018 18:53
O idee spontană, pe care am lăsat-o puțin la macerat și care totuși m-a împins să o pun în aplicare. Nu știu cât de bună e ideea, sau cât de frumos îmi voi exprima ideile sau sentimentele, dar știu că mă furnică palmele dacă nu fac treaba asta. M-am gândit, pentru că mă inspiră atât de tare muzica lor, să îmi aștern în scris lucruri pe care le simt sau la care mă gândesc atunci când le ascult piesele. Așadar, voi încerca să fac un fel de ”jurnal” personalizat al pieselor Carla's Dreams... Ce vede, simte sau creează mintea mea atunci când ascultă muzica lor. 
 
Azi, a noua postare din acest ”jurnal”- inspirată de piesa Летать  - youtubehttps://www.youtube.com/watch?v=BOKInlPzZLc
 

 

Am închis ușile, ferestrele, am dat pe mut gălăgia de pe strada noastră aglomerată, plină de oameni, de cuvinte și de mișcări brutale, parcă teleghidate. Am pus zăvorul peste acel ”tot” ce ne distrage și ne face neatenți unul față de celălalt. Acum visăm și zburăm în realitatea noastră. În doi se deschid lumi, tăceri care urlă de subînțeles, priviri, atingeri, necunoscuturi atât de cunoscute. Încerc să memorez fiecare moment subiectiv care ne aduce fericirea, fiecare cuvânt nerostit și transmis, fiecare minut care ne aduce mai aproape unul de altul, dar care în același timp ne aduce mai aproape de haosul diurn de afară. Sunt doar câteva clipe pline care trec ca un gând, ca o părere a ceva ce există și rămâne zi de zi, necondiționat, lângă tine: iubirea. Zburăm acum… acum… mâine dimineață, ne închidem din nou aripile și așteptăm cuminți să le putem redeschide spre zările fericirii. 

 

Subiect: Летать- A zbura (CSD 9)

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou