Legături de suflet (si 2 ani de blog)

19.09.2016 22:25
Nu e nevoie să te sune în fiecare zi ca să știi că ți-e aproape. Tu știi că e acolo pentru tine, oricând ai nevoie. Și ea știe că tu ești acolo pentru ea gata s-o ajuți și s-o susții indiferent de situație. 
Putem sta foarte bine zile de-a rândul fără a vorbi, dar având în suflet același sentiment de apropiere și de cunoaștere. Știu că legătura noastră trece peste timp, face față lui și simt că de data asta se vor schimba multe lucruri în viețile noastre, (și chiar s-au schimbat mai mult sau mai puțin), dar niciodată nu se va schimba prietenia. Pentru că n-ai cum să simți că efectiv e ca o soră și să nu fie vorba de acea prietenie adevărată. 
Cum aș putea descrie în cuvinte cea mai importantă zi din viața ei? A fost emoție. Ăsta e cuvântul a cărui definiție am simțit-o pe propriul suflet în fiecare clipă cât am fost acolo, lângă ea, lângă ei. 
Vedeam cum se derulau scene și cum eu, fără să vreau, ajungeam la apogeul emoțiilor. Încercam să mă stăpânesc, dar îmi apăruseră lacrimi în ochi. Eram fericită și mândră. Și îmi doresc să o știu fericită, împlinită și iubită așa cum e acum, toată viața. Iar cel mai frumos cadoul pe care îl are, copilașul ei, să crească frumos, sănătos și fericit! 
 Priveam în jur și mi se făcea pielea de găină. Nu-mi venea să cred că au trecut anii de liceu, că glumele de adolescente au fost înlocuite. În mintea mea apăreau flashback-uri din anii trecuți și mi se făcea un dor nebun. De banca amintirilor. De noi, atunci. Cu absolut toate momentele, fie ele bune sau proaste. 
De ceva timp a început o altă etapă. În forme diferite, pentru fiecare. 
Știu că timpul e limitat. Și că nu ne vom putea vedea atât de des pe cât am vrea. Dar eu știu că noi rămânem mereu cele mai bune prietene. 
Cu drag, 
Teo.
PS: Azi, se fac 2 ani de bloooog!!! :) Wow!

Subiect: Legături de suflet (si 2 ani de blog)

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou