La multi ani,suflet drag!

21.05.2015 17:09

De când te știu? Pot spune cu mândrie că ”de când te-ai născut”.

 Diferența de doi ani dintre noi ne-a făcut apropierea firească și ușoară. A fost un drum frumos până acum, plin de momente foarte bune, bune, emoționante, triste și foarte triste. Avem atât de multe amintiri împreună, și sunt convinsă că drumul nostru va mai acumula încă foarte multe amintiri ce vor fi trecute cu litere de tipar în caledarul nostru interior de momente de neuitat.

Practic, copilăria mea s-a ținut de mână cu copilăria ta. Am învățat una de la alta, pentru prima dată, ce înseamnă să împarți cu cineva jucării, jocuri, certuri și momente de supărare. Eram niște copile ”fără minte”, care aveau orgoliile mai mari decât trupurile, și care se supărau una pe alta din orice. Totuși, supărarea nu se păstra decât pentru câteva minute, și aceste copile continuau să se joace, să râdă cu poftă, să își împartă momente fericite ale copilăriei.

Probabil că așa a vrut destinul, ca noi să nu avem surori,dar să ne avem una pe cealaltă. Suntem verișoare,și te simt foarte aproape de inima mea și știi asta!

Vacanțele de vară au prins culoare, gust și contur de neuitat datorită ție. Fără tine, n-aș fi știut ce înseamnă prietenia adevărată încă de la primii pași ai vieții. E adevărat că noi nu simțeam că suntem prietene, eram prea mici atunci, dar cu siguranță aveam o legătură puternică a sufletelor, sinceră.

Și mai e adevărat și că am greșit și am reparat greșeli alături de tine.

Căzături, aventuri pe poiană, pozne mici și mai mari, plânsete și cuvinte multe,plimbări în parc și multe poze amuzante. A fost copilăria.. și s-a dus. Dar a lăsat în sufletele noastre o amprentă minunată,zic eu.

Anii ne-au transformat în adolescente. Iar momentele și-au schimbat subiectul, trăirea și zâmbetul. Am început să ne descoperim sufletele cu adevărat și ne-am povestit ce aveam pe suflet de fiecare dată când am avut ocazia. Și cu cât timpul trece,cu atât noi consolidăm bucuria de a împărtăși momente. E adevărat că distanța ne împiedică uneori să vorbim atât cât am vrea și despre tot ce am vrea, dar cert e că noi ne cunoaștem și ne simțim sufletele unite prin ceva ce știu că nu se poate destrăma,prin prietenie.

Mă apucă un dor și o nostagie… Gândindu-mă la tot ce am greșit, tot ce am descifrat și asamblat alături de tine…

Aș mai scrie pagini despre momentele trecute.. Dar mă opresc aici,pentru că restul rămâne de ”retrăit” în interiorul nostru.

Nimic nu e întâmplător, și sunt convinsă că am fi fost altele dacă nu ne-am fi ”întâlnit”.

Draga mea verișoară, astăzi, îți spun LA MULȚI ANI! Azi e despre tine,în fața tuturor. Ești o persoană incredibilă și abia aștept tot ce va urma în călătoria alături de tine!

La mulți ani, Elena mea specială! Te iubesc! (Și să nu mă pui să-ți spun asta cu ”voce tare” pentru că știi că mă intimidez:)) )

Cu drag,

Teo

Subiect: La multi ani,suflet drag!

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou