It's raining (CSD 3)

06.11.2017 23:15

O idee spontană, pe care am lăsat-o puțin la macerat și care totuși m-a împins să o pun în aplicare. Nu știu cât de bună e ideea, sau cât de frumos îmi voi exprima ideile sau sentimentele, dar știu că mă furnică palmele dacă nu fac treaba asta. M-am gândit, pentru că mă inspiră atât de tare muzica lor, să îmi aștern în scris lucruri pe care le simt sau la care mă gândesc atunci când le ascult piesele. Așadar, voi încerca să fac un fel de ”jurnal” personalizat al pieselor Carla's Dreams... Ce vede, simte sau creează mintea mea atunci când ascultă muzica lor. Deja am emoții numai după ce am scris rândurile astea.. :))

Azi, a treia postare din acest ”jurnal”- ”It's raining”

 

Plouă cu cioburi pe asfaltul din sufletul meu. Mă apasă tăișul lor și mi-aș dori să plouă normal, cu picături clare, moi, monotone, ca într-o zi obișnuită de toamnă. Dar pentru mine, azi nu e o zi obișnuită de toamnă.  S-au prăbușit lumi, galaxii interioare, m-am prăbușit eu… Sunt dezamăgită, mi-e frig, culoarea s-a decolorat și de suflet s-au lipit deznădejdi, neputințe, frici. Mintea mea e de partea ta, mi te aduce în fiecare fracțiune de secundă în care încerc să mi te scot din ea. Vreau să te oprești, să nu mai continui să alergi haotic prin mine. Ești departe, ești străin, dar te strig involuntar.

 Mi-ai spus că dragostea e cheia noastră și că ne vom ține de mână. Vorbe?

Plouă… Plouă și tot plouă. E un refren obsedant pe care tu mi l-ai oferit înainte să pleci. Aș vrea să ți-l dau înapoi și să iei la pachet toată furtuna care îmi amestecă sentimentele și care îmi nimicește zi după zi, energia. 

Subiect: It's raining (CSD 3)

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou