Iti multumesc

26.06.2015 11:39

Îți mulțumesc pentru că exist.

Îți mulțumesc pentru că mă plimb în această lume ce e cu siguranță imperfectă,dar de la care am ce învăța.

Îți mulțumesc pentru că am capacitatea să visez și să cred în visurile mele.

Îți mulțumesc pentru că mi-am împlinit unele dintre cele mai mari visuri.

Îți mulțumesc pentru că m-ai făcut să simt emoții uriașe,emoții ale unei fericiri adevărate.

Îți mulțumesc pentru că m-ai făcut să descopăr oameni extraordinari, care mă motivează și mă fac să le urmez exemplul moral.

Îți mulțumesc pentru momentele dificile, și pentru că mă lași să greșesc și să încerc să repar.

Îți mulțumesc pentru că mă ajuți să separ binele de rău și să am rațiune.

Îți mulțumesc pentru acele lucruri ce intră în banalitate la cât de des le realizez, dar care mă fac să mă simt norocoasă,pentru că le pot realiza.

Îți mulțumesc că îmi asculți rugăciunea și pentru că mă întărești mereu.

Îți mulțumesc pentru lacrimi și pentru zâmbete.

Îți mulțumesc pentru familia pe care o am și pentru prietenele pe care mi le-ai dat și care îmi umplu sufletul de bucurie.

Îți mulțumesc pentru că învăț mereu și pentru că îmi dai posibilitatea să scormonesc în interiorul meu și să scot la lumină ceva bun,pe care să-l pot așterne în rânduri pline de gânduri.

Îți mulțumesc pentru deznădejde și pentru puterea pe care mi-o dai.

Îți mulțumesc pentru că îmi oferi revelații.

Îți mulțumesc pentru calități și pentru defecte.

Îți mulțumesc pentru ploaie și pentru soare.

Îți mulțumesc și ar trebui ca mereu să găsesc timpul acela ce trece, pentru a-Ți mulțumi.

Îți mulțumesc pentru tot.

Fără de Tine,nimic n-ar fi posibil și realizabil.

Doamne,Îți mulțumesc!

 

Subiect: Iti multumesc

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou