Invitata la ”Nunta perfecta”

11.05.2015 23:11

O zi mult așteptată. Emoții și gânduri frumoase către un omuleț atât de drag și atât de cunoscut de mine prin calitățile lui. Un talent mare, bine pus în pagină de o inimă și mai mare. Modelul meu,așa cum îmi place să-i spun, pe numele său, Adela Popescu.

După programul de școală, urma ceva extrem de special,un moment cheie pentru bucuria sufletului meu. Piesa de teatru ”Nunta perfectă”. În frenezia momentului ,mi-am dat seama abia când am ajuns la teatru că am uitat complet de flori. Dar mi-am dat seama că florile de fapt urma să le culegem noi,spectatorii, de pe scenă. Pentru că florile de pe scenă au avut niște petale atât de frumoase încât nu-ți puteai lua ochii de la ele.

O așteptam cu sufletul plin de emoție pe Adela.

Noua ”premieră” din viața ei actoricească (iar în curând,în ”rolul” cel mai important-în viața reală) se numește ”Nunta perfectă”, abia jucată pe scena teatrului ”Elisabeta”.

Cinci fete talentate (Adela Popescu, Cătălina Grama, Adina Galupa, Alina Chivulescu și Laura Cosoi) au expus cinci caractere total diferite, fiecare caracter în parte reprezentând o ”tipologie” care vrând-nevrând, face parte din viața reală,plus un băiat talentat, Dan Rădulescu care a fost nevoit să le facă față tuturor celor cinci ”domnișoare de onoare”.

Intrarea a fost spectaculoasă și mi-a oferit ”boom-ul” pentru o seară de neuitat. Adela mea dragă a trecut cu mândria rolului expus pe lângă mine, eu dându-mi frâu liber emoției și făcându-i semne, ea în schimb oferindu-mi un zâmbet cald și o privire dulce.

Mult umor, replici acide, inocente sau simpatice au fost elementele cheie ale unei ”nunți perfecte”. Fie vorba între noi, o nuntă ce a fost perfectă datorită calității actorilor,pentru că orice participant la această ”nuntă” și-a putut da seama de totalitatea defectelor și frustrărilor expuse pe scenă.

Adela m-a impresionat din nou,în cel mai plăcut mod. Am regăsit-o din nou implicată, cu acea strălucire în priviri și cu acea pasiune pentru actorie și izvorâtă din actorie.

Prietenele ei bune, care i-au fost colege pe scenă, de asemenea m-au impresionat și m-au făcut să aștept cu sufletul la gură fiecare moment al piesei.

Costumele au fost superbe, lumina numai bună, actorii au fost minunați,iar seara mea de 11, stând pe locul 11,un număr drag mie, mi-a zidit în inimă un nou șir de amintiri prețioase.

Fericirea și mândria e mare, și mi-aș fi dorit să îi pot exprima sentimentele astea Adelei,imediat după spectacol,dar ”norocul” meu s-a ”oprit” aici,iar tot amalgamul de sentimente bune revărsându-se chiar acum,aici,pe blog!

Adela, să știi că sunt mândră de tine! În fiecare clipă mai mult!

Ai realizat o muncă excelentă alături de oamenii talentați de lângă tine.

Să ai din ce în ce mai multe astfel de realizări la care să fiu alături de tine cu trup(dacă se poate) și suflet!

11 Mai 2015, îți mulțumesc pentru ce mi-ai oferit! Ai fost o zi importantă pentru sufletul meu!

Cu drag,

Teo.

Subiect: Invitata la ”Nunta perfecta”

Dată:: 12.05.2015

De:: Mara

Subiect:: Invitata la ''Nunta perfecta''

Iti impartasesc pe deplin bucuria si emotia unei seri magice alaturi de un personaj minunat cum este Adela Popescu. Cu siguranta magia acestei seri nu va fi uitata prea curand, iar amintirile ei vor dainui undeva bine inradacinate in adancul inimii si al sufletului, unde un artist plin de viata si un model in societate precum Adela isi va gasi mereu salasul.

Dată:: 12.05.2015

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Invitata la ''Nunta perfecta''

Ce cuvinte minunate rostești! Îți spun sincer că rămân fascinată de modul atât de frumos de a-ți exprima gândurile.
Ai foarte mare dreptate, aceste amintiri se prind adânc în inima mea și vor constitui un univers plin cu magie și frumusețe,alături de alte clipe asemănătoare ca intensitate.
Te pup și-ți mulțumesc pt că m-ai bucurat din nou cu implicarea ta pe blogul meu.:)

Dată:: 12.05.2015

De:: Sonia Diugan

Subiect:: Nunta perfecta

Ieri am fost numai și numai cu gândul la tine. :) Deci ai expus aici absolut toată emoția și mă simt norocoasa ca te am pe tine care ai scris așa frumos despre steluța noastră și despre aceasta piesa. Macar tu ne-ai transpus într-un mod așa frumos magia de acolo. Mă bucur enorm de mult pentru tine. Enoooorm!!

Dată:: 12.05.2015

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re: Nunta perfecta

Îți mulțumesc din suflet,draga mea Soni!:) Și eu m-am gândit la voi și m-am bucurat și pt voi! Te puuup.

Comentariu nou