Intre orgoliu si iubire.

28.10.2014 17:23

Câteodată,în viața reală, se așează în fața ochilor un print screen. Un print screen de interior omenesc.

Mă înțelegeți?!

Se încetinesc toate procesele fizice, și se declanșează acel motoraș din noi care decodifică reacții și care se joacă cu etichetele puse oamenilor.

Descopăr în fiecare zi ceva aparte,ceva nou în oamenii din jur.

Mă fascinează când văd contrastele,când mi se deschid noi porți care vor avea o însemnătate în viața mea.

Descopăr un om care se învârte în două universuri psihologice:este extrem de orgolios și nu-și poate controla superioritatea care se manifestă prin atitudine, prin privire, prin gesturi, dar este totodată sensibil, extrem de bun și rănit de trecătorii din viața lui,un om care nu se (mai) lasă manipulat.

Îmi devine drag omul ăsta. Pentru că simt că distanțele impuse de aparențe, se distrug în anumite momente, pe care le poți decodifica foarte ușor,dacă ești atent. Nu e nevoie de atât de mult pentru a te apropia sufletește de un om. Oricât ar părea de diferit.. Poate părea intangibil,punând tot felul de opreliști celorlalți în dorința ca ei sa nu se apropie de sufletul lui și de misterele pe care le conține sufletul lui.

E trist..

Pentru că mi-aș dori să avem toți capacitatea de a descoperi ce se află dincolo de granițele aparențelor, ar fi minunat să ținem ochii deschiși cu adevărat, să ne ajutăm pe noi, și pe cei de lângă noi!
Vrem să fim diferiți și tindem să fim așa, ne place să credem că suntem unici, dar în ciuda acestor lucruri, suntem legați de aceleași rădăcini, suntem toți făcuți dintr-un singur aluat,iar acel aluat pe care-l ia fiecare în mâini este în timp modelat.

Să vrem să cunoaștem. Să cunoaștem lumea. În acest fel,ne putem cunoaște pe noi!

Cu drag,

Teo.

 

Subiect: Intre orgoliu si iubire.

Dată:: 30.10.2014

De:: Sonia Diugan

Subiect:: aparente

Nu prea apuc sa intru aici, dar și când intru mi se luminează tot trupul, cu suflet și gând. Toate textele tale apar la momentul potrivit, sunt extraordinar de frumoase, emoționante, realiste și cu un aer profund dar atât de drăguț. În spatele acestui blog sta o fata minunata în adevăratul sens al cuvântului pe care de-abia aștept sa o văd și în realitate!

Dată:: 31.10.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:aparente

Ce ți-aș mai putea spune,când de fiecare dată mă încarci cu bucurie?!
Mulțumesc că ești în viața mea,atât!! :*

Comentariu nou