Fallin' (CSD 12)

04.10.2018 23:14
O idee spontană, pe care am lăsat-o puțin la macerat și care totuși m-a împins să o pun în aplicare. Nu știu cât de bună e ideea, sau cât de frumos îmi voi exprima ideile sau sentimentele, dar știu că mă furnică palmele dacă nu fac treaba asta. M-am gândit, pentru că mă inspiră atât de tare muzica lor, să îmi aștern în scris lucruri pe care le simt sau la care mă gândesc atunci când le ascult piesele. Așadar, voi încerca să fac un fel de ”jurnal” personalizat al pieselor Carla's Dreams... Ce vede, simte sau creează mintea mea atunci când ascultă muzica lor. 
 
Azi, a douăsprezecea postare din acest ”jurnal”- inspirată de piesa Fallin’: https://www.youtube.com/watch?v=nkILFWmej-o
 
 
 
În cădere liberă.. Trăire, zbucium, degradare, înălțare, iubire, repulsie, sentimente care se schimbă sau care sunt privite din unghiul greșit, de persoana nepotrivită. Jocuri-capcană, siguranța devine și ea nesigură ca orice lucru sau sentiment pe care pășești. Trăiești pe un nisip mișcător. 
Ești ca într-o cușcă cu lei, iar incertitudinile tale sunt animalele feroce. Și te murdărești singur cu noroi, te duci înainte privind înapoi, cu toată intenția să te autodistrugi. 
Și cad iar… și iar.. și iar. Haos. Se împletesc vorbe spuse de mine, de tine, de alții. 
Suntem destinați să pierdem și să ne pierdem pe noi înșine, ne irosim și nu ne mai știm, ne amestecăm cu alții, ne lăsăm adunați într-o masă amorfă, fără individualitate, fără esență. Ne e frică… Și niciunul dintre noi nu știe încă să câștige lupta. 
 
I'm fallin'..
 

Subiect: Fallin' (CSD 12)

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou