De vorba cu Fericirea Mea.

15.05.2015 15:26

Câteodată,mi-e dor să am ”discuții” cu Fericirea Mea. Să mă pierd în gândurile ascunse și frumoase, să scotocesc în toate cotloanele inimii și să fac să iasă la lumină emoția și iubirea. Mi-e dor să stau de vorbă cu Ea mai ales atunci când sunt supărată,pentru că realizez că îmi lipsește ceva ce cu siguranță își are răspunsul în discuțiile cu Fericirea Mea.

Ce înseamnă fericirea? Fiecare are răspunsul propriu la această întrebare. Câți oameni există, tot atâtea definiții pentru fericire,pentru că fiecare om are idealurile și prioritățile sale.

Stând de vorbă cu Fericirea asta a Mea, descopăr noi ramuri ale ei și noi motive pentru care ea se instalează în mine. Zilnic, Ea îmi oferă impulsuri să zâmbesc și să încerc să ofer măcar un strop de bine.

Fericirea Mea îmi aduce oameni dragi și amintiri alături de ei, Fericirea Mea îmi aduce muzica care-mi face sufletul să se scalde în frumusețe și în magie, Fericirea Mea îmi aduce lacrimi după care un surâs apare, Fericirea Mea îmi aduce în cale oameni pe care să-i admir cu tot sufletul și de la care să iau puterea și energia de a oferi trăiri pozitive.

 Simtirile, pasiunile, trairile si energiile mele sunt ghidate de modul în care Fericirea Mea mă îndrumă. Uneori Ea mă ceartă și mă pedepsește,iar atunci ochii mei devin triști și caută salvarea în alt loc. Dar inevitabil, salvarea mea vine tot odată ce Ea îmi adresează niște ”cuvinte” care să mă facă să realizez de ce am nevoie cu adevărat. Fericirea Mea nu e perfectă, dar mă învață zilnic să răzbat și să găsesc ”soluții” și ”motive” pentru ca zâmbetul să fie la locul lui.

Simtirile, pasiunile, trairile si energiile mele sunt marcate de oameni, de locuri, de momente și de timp.. Mai ales de timp,care sedimentează lucrurile și creează fundamentul Fericirii Mele.

Nu pretind ca Fericirea Mea să mă țină de mână în permanență, dar îmi doresc ca Ea să mă ajute să îmi înving fricile și să mă simt fericită și împlinită cu ceea ce am și cu ceea ce fac. Fericirea Mea trebuie să fie martora evenimentelor din viața mea, trebuie să știe să mă facă să deschid bine ochii și să trăiesc clipele magice la intensitate maximă.

Fericirea Mea.. e în melodii, în versurile melodiilor, în oameni,în sclipirea din ochii oamenilor…

Fericirea Mea zburdă peste tot și își găsește mereu ”motive”.

Acest text este inspirat de ideile de postare date de Ana Nastase si Mara.

”Jocul” continuă,așa că mai aștept idei pentru postări viitoare.

Cu drag,

Teo.

Subiect: De vorba cu Fericirea Mea.

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou