De ce taci?

17.05.2015 15:51

De ce taci? Ai putea vorbi, i-ai putea spune ceva care să-l facă să se simtă mai bine pe omul de lângă tine,ai putea să-l faci să simtă din căldura ta interioară.

De ce taci? Ai putea să spui tuturor cu mândrie ce iubești, de ce iubești și ce valori ai în suflet. Prin cuvintele tale,e posibil să poți inspira oamenii din jur… iar prin tine,un ”instrument” al sorții, pot avea revelații.

De ce taci? Lumea așteaptă să te afirmi, să îți faci loc într-o lume atât de mare și de diversă și să te faci remarcat cu ceva.

De ce taci? Sunt oameni care au așteptări de la tine și care te consideră capabil să spui lucrurilor pe nume.

…Mi s-a întâmplat de foarte multe ori să fiu mângâiată de cuvinte spuse din suflet și să mă transport instant într-un univers plin de pace și de iubire. Prin doar câteva cuvinte, să simt cum sufletul își recuperează forțele slăbite pe parcursul alergării dintr-o anumită zi.

Mi s-a întâmplat de foarte multe ori ca oamenii din jur să îmi facă trimiteri către oameni valoroși, fie ei scriitori, cântăreți sau actori, și să am adevărate revelații și să rezonez cu toate mesajele transmise de ei.

Mi s-a întâmplat de foarte multe ori să mi se deschidă noi orizonturi prin afirmarea la început stângace și timidă,a unor oameni care promovează bunătatea.

Și am primit întrebarea și eu…

De ce taci?

Ei bine tac,pentru că pot să scriu.

Mi se desprind aripi și pot zbura către fericire prin ”afirmarea” cuvintelor scoase din inimă.

E ceva ce depășește visul, dar e ceva ce implică visul. E vorba de oglindirea mea. E vorba de ecoul meu care se face remarcat, care e puternic și care simt că doar prin scris poate căpăta conturul dorit.

Scriind, sunt eu. Vorbind, îmi rețin din implicarea completă,pentru că intervine timiditatea și frica de a mă repeta. Scriind, mă înțeleg, mă regăsesc, mă compun, descompun și recompun. Scriind, uit de frici, sau le descriu; scriind îmi ofer mie, și sper că și celor ce îmi citesc cuvintele, o bucurie.

De ce tac? Pentru că pot să scriu!

Cu drag,

Teo.

 

Subiect: De ce taci?

Dată:: 18.05.2015

De:: Mara

Subiect:: De ce taci?

Multe vorbe sunt de prisos! Inca o reverenta in fata scriiturii tale atat de puternice si vibrante, ecoul cuvintelor tale magice si emotionante ne ofera alinare si bucurie in plus si isi gaseste mereu adapost in inimile noastre, zidind micul nostru univers fascinant, un imperiu al linistii noastre.

Dată:: 18.05.2015

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:De ce taci?

Așa cum m-ai obișnuit deja, m-ai emoționat prin cuvintele tale. Mă bucur atât de tare să te știu aici,pt că deși nu te ”cunosc” la modul propriu, îmi lași impresia că sufletul ți-l cunosc demult.

Dată:: 19.05.2015

De:: Mara

Subiect:: Re:Re:De ce taci?

Asa e, gandurile si faptele bune se pot transmite si de la distanta, iar cuvintele minunate pe care le rostesti responsabilizeaza si mai tare, unicul tel suprem fiind crearea si consolidarea fundamentului Fericirii Tale interioare.

Dată:: 17.05.2015

De:: Sonia Diugan

Subiect:: De ce taci?

Pentru ca am norocul sa mă pot exprima și intr-alta fel...Pentru ca in sufletele noastre exista teama, rușine sau alte valori de acest fel. Tac pentru ca pot și vreau și prin fapte sa exprim câte ceva..și sunt dați când tac pentru ca nu sunt eu atunci..de ce sa tăcem când lumea poate fi atât de frumos transpusă prin iubire. :) Te rog Teo tu sa taci, sa nu taci, dar sa scrii!!

Dată:: 17.05.2015

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re: De ce taci?

Ce frumos ai zis!:) Promit să scriu.

Dată:: 17.05.2015

De:: Patricia

Subiect:: De ce taci?

Without words...

Dată:: 17.05.2015

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:De ce taci?

Thank you!:)

Comentariu nou