Cuvinte.

18.03.2015 18:10

Un cuvânt,mă poate influența într-atât încât să mă simt rău o zi întreagă. Doar un cuvânt,e suficient pentru a mă gândi că undeva am greșit,și mă face să analizez cu atenție situații ce pot părea banale. Mă demoralizează, mă deprimă.. Sunt extrem de sensibilă la cuvintele celor din jur,cuvinte ce pot fi aruncate fără rea-intenție sau răutate.

Un alt cuvânt,îmi poate lumina ziua și mă poate face cea mai fericită. Atât… E suficient un cuvânt spus într-un moment oarecare,care să-mi dea speranță și să mă facă să gândesc pozitiv. Și aici nu mă gândesc în mod obligatoriu la o laudă,ci pur și simplu la o vorbă spusă cu blândețe.

Sunt dependentă de energiile care-mi sunt transmise,iar o persoană agitată și nervoasă,îmi poate transmite cu ușurință stările.

Nu e atât de sănătos pentru mintea mea,atunci când primesc energie negativă pentru că îmi consumă din propria enegie pe care aș vrea s-o canalizez pe altfel de lucruri.

Dar e atât de special sentimentul care-mi dă energie pozitivă. E ceva ce îmi pune inima să pulseze mai tare. Unul dintre sentimentele pentru care merită să simți.

Suntem făcuți din energiile pe care le emanăm și din energiile pe care le primim. O lecție care mi-a fost dovedită (și) azi. Ambele tipuri de energie ne creează un cadru interior ce ne poate face să urcăm sau să cădem spiritual.

Cu drag,

Teo.

 

Subiect: Cuvinte.

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou