Craciun Fericit!

24.12.2014 13:35

Emoția îmi pulsează în inimă și stau…. Stau și mă gândesc cum aș putea face o postare minunată, despre cea mai pură și frumoasă perioadă din an! Cu siguranță, Crăciunul e cea mai frumoasă zi dintr-un an! Fiecare din noi are o amintire amuzantă, dragă sufletului, demnă de povestit.. dintr-un Crăciun trecut.

Și totuși…cum aș putea scrie bine despre ceva ce mă face să simt cea mai mare bucurie? Lacrimile sunt aproape și mă năpădesc o sumedenie de amintiri strânse de-a lungul anilor,de Crăciun. Dacă închid ochii,sunt copil…. Așteptând cu o nerăbdare foarte greu de stăpânit, dar nerostită.. dimineața de Crăciun când darurile Moșului erau sub brad, iar atmosfera aceea magică era în casa mea, la masa mea, în familia mea!

Vestea că Domnul Iisus s-a născut,o veste mare pe care fiecare o înțelege în felul lui, dar pe care am încrederea că fiecare om în parte o serbează cu zâmbete și cu măcar un strop de fericire!

Spațiul nu mai contează, când ești cu familia,când bradul e luminat, când colindele sunt cântate la televizor și în casele noastre, când bunătățile sunt pe masă și când apare speranța! Acea speranță care se strecoară în sufletul meu, al tău, fără măcar să băgăm de seamă când și cum.  Și chiar de sărbătoarea ne prinde fără electricitate sau pe un vârf de munte, lumina momentului și magia există!

Sentimentul că cele mai bune gânduri vor fi materializate în decursul unui an nou.. bucuria că poți ura cuiva sărbători fericite și că doar câteva cuvinte pot face pe cineva fericit!

Supărările trebuie să plece, împăcările să apară și să rămână, îmbrățișările să curgă, zâmbetele să nu mai contenească, colindele să păstreze emoția….

Sunt convinsă că n-am surprins nici măcar o frântură din ceea ce voiam să exprim și prin cuvinte,pentru că de Crăciun, sunt doar trăiri puternice!
Dragii mei, vă urez un Crăciun de poveste, luminat de sentimente pure și de momente de neuitat alături de cei dragi vouă, să fiți mai buni și mai calzi!

Iar Moșul să vă aducă printre lucrurile materiale pe care vi le doriți, înțelepciune, sănătate, bucurie și emoții pozitive! :)

Sărbători Fericite!

Ajunul să vă prindă cu sufletele pline de credință!

Cu drag,

Teo.

Subiect: Craciun Fericit!

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou