Cantec de leagan (CSD 10)

15.02.2018 19:51
O idee spontană, pe care am lăsat-o puțin la macerat și care totuși m-a împins să o pun în aplicare. Nu știu cât de bună e ideea, sau cât de frumos îmi voi exprima ideile sau sentimentele, dar știu că mă furnică palmele dacă nu fac treaba asta. M-am gândit, pentru că mă inspiră atât de tare muzica lor, să îmi aștern în scris lucruri pe care le simt sau la care mă gândesc atunci când le ascult piesele. Așadar, voi încerca să fac un fel de ”jurnal” personalizat al pieselor Carla's Dreams... Ce vede, simte sau creează mintea mea atunci când ascultă muzica lor. 
 
Azi, a zecea postare din acest ”jurnal”- inspirată de piesa Cântec de leagăn - youtube: https://www.youtube.com/watch?v=G3AcNKxu3so
 
 
 
 Soarele apune și tata își leagănă duios fetița, zâmbindu-i cu toată dragostea de care e capabil. Închide ochii, și îi șoptește la ureche promisiunea pe care trebuie să o respecte amândoi pe tot parcursul călătoriei împreună.
 
 
 
”Știi, ești cel mai bun omuleț pentru mine. Ești cea care schimbă tot și care aduce stabilitate, ești singura ființă care îmi oferă sensul de a trăi, fără să spună sau să facă nimic. Doar pentru că exiști. Știi, eu și mama ta vom fi alături de tine mereu, în urma pașilor tăi și te vom încuraja întotdeauna să crezi în tine și în drumul tău, să fii tare și să fii bucuroasă mereu. Să nu îți fie frică când eu voi dispărea, sau când mama ta va dispărea. Să te gândești că iubirea noastră pentru tine e atât de puternică încât nu e necesar să fim lângă tine fizic, tu ne ai în interiorul tău, în suflet, în cuget. Până atunci, să fii o fetiță ascultătoare, să crești mare și frumoasă, să zbori cu aripile fericirii și să fii copil, indiferent de câți ani îți va arăta buletinul. Păstrează pentru mai târziu, pentru atunci când te vei simți tristă și dezamăgită, din sclipirea și bucuria pură pe care copilăria ți le va dărui. Acum, dormi, fetița mea! Ești protejată și iubită. Visează zile frumoase, cu mult soare.”
 

Subiect: Cantec de leagan (CSD 10)

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou