Calatorie.

28.09.2014 22:14

Pregătiri, bagaje multe, multe visuri în minte și o dorință ca această aventură să aibă cele mai frumoase amintiri posibile. Pleci la drum.

Jurnalul de călătorie s-a deschis încă de când plănuiai ieșirea. Câte emoții se află în sufletul meu atunci când o plecare se apropie. Sentimente amestecate mă fac să nu am somn cu o noapte înainte de plecare. Mă simt bine,pentru că știu că mă voi descotorosi de grijile din oraș și de rutina mea,iar fluturașii se joacă în stomac. Totuși, e și o urmă de regret, pentru că sunt conștientă că-mi va fi dor de fiecare colțișor al căsuței mele dragi. E cel mai drag loc, indiferent de multitudinea călătoriilor superbe pe care va fi să le am.

Ajung la destinație, descopăr locuri superbe și surprind răsăritul. Mă văd pusă față în față cu o veche iubire, cea a mării. Iubesc marea și valurile ei, cu toate că mi-e groaznic de frică de apă, și nu știu să înot. Iubesc cum se unește cerul cu marea și cum visarea intră în peisaj chiar dacă n-ai vrea. E o poveste plină de magie. Magia mării nu se va stinge niciodată.

Călătoria se încheie, dar amintirile persistă în inimă cu același sentiment de –cea mai frumoasă vacanță la mare-. Amintirile mă năpădesc! Cât e de frumos… să ai așa amintiri!

Cu drag,

Teo.

Subiect: Calatorie.

Dată:: 29.09.2014

De:: Sonia Diugan

Subiect:: Călătorie

De-abia aștept acea zi în care sa avem noi, cele 5 o poza cu marea!:)
De ceea ce ai scris tu, nu mai am ce zice. Ador!♡

Dată:: 30.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Călătorie

Si eu abiaaa astept.:)

Dată:: 28.09.2014

De:: Bia Bianca

Subiect:: Calatorie

Teo,ce pot zice?❤ Ai un dar. Iar cuvintele tale transmit emotie.

Dată:: 29.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Calatorie

Multumesc din suflet,Bia! :*

Dată:: 28.09.2014

De:: Patricia

Subiect:: Calatorie

Mi-e super dor de mare.... desi a trecut doar puțin peste o luna...

Dată:: 28.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Calatorie

Daa....si mie mi-e foarte dor.:)

Dată:: 28.09.2014

De:: Marinela Lungu

Subiect:: Calatorie

Emotie si dor,asta am simtit citind! Stii sa transmiti atit de bine sufletului ceea ce scrii! Superb!

Dată:: 28.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Calatorie

Mă bucur să ascult asta.:) Mulțumesc. Te puuup.

Comentariu nou