Armonie.

24.10.2014 20:13

 

Irelevanța dispare, penibilul nu mai e notat și sentimentele sunt spuse pe șleau, fără teama unor comentarii răutăcioase.

Armonia vine de unde vrei tu s-o culegi! Ea se îmbină perfect cu tot ce ai în suflet și se așează pe spațiile sufletești nescrise.

Nu e nevoie de nimic extravagant. E nevoie doar de creativitatea venită dintr-un sentiment pur,cald..care nu e intermediat de nimic!

Doar sentimente ambalate frumos, cu cel mai drăgălaș mod pe care-l pot găsi eu. Și indiferent de timpul care va trece, știu că amintirea lucrului pe care eu l-am creat, pe care eu l-am purtat în inimă și pe care l-am transmis așa cum am știut eu, va rămâne!

Va rămâne aroma unei amintiri dintr-o zi de toamnă,dintr-un octombrie pe sfârșite.

Lucrurile bune nu așteaptă. Ele vin simplu, și te inundă cu prospețimea și nebunia lor…și ne fac bine,atât de bine!

O îmbrățișare care te sufocă cu puterea ei,un zâmbet și o zi compusă din bucăți de amuzament.

Armonie.

Dacă căutăm,găsim!

Cu drag,

Teo.

Subiect: Armonie.

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou