Acel Moment... cu M de tipar!

20.09.2014 20:14

 

O revelație! Ceva al tău pe care l-ai așteptat dintotdeauna, doar că nu-i cunoșteai nici sensul și nici intensitatea. Acum, când te uiți în urmă și îți dai seama că acea revelație a intrat in viața ta ca o avalanșă de sentimente frumoase, nu ai cum să nu tresari din când în când și să te întrebi: E adevărat? Oare chiar s-a întamplat asta? :)
Cu cât timpul trece mai alert, cu atât amintirile devin mai prețioase și mai apropiate de suflet. Oricât aș încerca să-mi explic, nu pot să scot la inveală absolut tot ce am simțit. Pentru că emoția e subiectivă, e a TA, e plină de mărinimie, pentru că îți oferă șansa să creezi momentul tău,așa cum îți dorești. În inimă rămâne un univers din acea zi.... univers pe care îl fortifici cu fiecare zâmbet pe care îl captezi. 
Acea clipă în care ți s-au deschis orizonturile laaaarg, devine o mare  de sentimente frumoase. Marea în care se vor cufunda toate zilele parfumate din viața ta. Le captezi pe toate cu același sentiment de -așa ceva n-am mai trăit pâna acum-. 
O colecție... de viață.
Cu drag,
Teo.
PS.Îmi doresc să nu vă plictisesc cu postările acestea dese, doar că lumea aceasta e una nouă pentru mine,și mă încântă să scriu tot mai mult!

 

 

Subiect: Acel Moment... cu M de tipar!

Dată:: 20.09.2014

De:: Marinela Lungu

Subiect:: Acel Moment

Sa stii ca te inteleg perfect...si eu simt necesitatea sa scriu si sa scriu incontinuu...Cu siguranta "Acel Moment" este unul care iti mentine sufletul sanatos si optimist! :)

Dată:: 20.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Acel Moment

N-am nici cel mai mic dubiu.:)

Comentariu nou