2015?

30.12.2014 22:42

 

E despre petrecerea fiecăruia. Avem visuri arzătoare, avem poate superstiții legate de modul de a întâmpina noul an, avem temeri și speranțe, avem emoții și fără niciun dubiu, vrem ca anul ce urmează să ne aducă mai multe bucurii și reușite în toate planurile. E firesc să ne dorim!

Până acum am încercat să neg….dar nu se mai poate. 2015 chiar bate la ușă și nu-mi mai lasă răgaz să mă gândesc și să visez cu ochii deschiși la ce vreau pentru viitor.

Așadar…

2015 îmi doresc să fie anul nostru,anul în care să realizăm tot ce ne-am dorit, în care să ocolim greutățile și în care să muncim cu spor și cu drag! Am o stare incredibilă…o stare ce se modifică de la minut la minut,pentru că îmi pun toate rugăciunile și toate speranțele în noul an, care îmi va aduce un examen și posibilitatea de a alege ceva serios, care-mi va schimba traiectoria vieții mai mult sau mai puțin,dar o va schimba.

Sentimentele sunt amestecate, și n-aș putea pune în ordine cronologică ideile ce aș vrea să vi le dedic.

Dar vă dedic lucrurile adevărate,pe care le simt..

Vă dedic emoția. Vă dedic bucuria și speranța. Vă dedic cu tot sufletul blogul meu…și vă dedic promisiunea că la anul, voi încerca pe cât posibil să scriu, să-mi înfrâng temerile, să postez cu aceeași iubire și pasiune… Vă mulțumesc că mă citiți și că-mi alocați timp! Înseamnă enorm pentru mine.

Să ne ”reîntâlnim” la anul,cu forțe proaspete, cu fericire și cu sănătate!

La anu’ și la muuuulți ani!!!!

AN NOU FERICIT,dragilor! Să aveți o petrecere superbă,pe care să vi-o amintiți tot anul și care să vă poarte noroc tot anul.

2015, fii un an foarte bun,pentru noi toți!

Închei ultima postare din an, cu semnătura din suflet,pentru sufletele voastre.

 

Cu drag,

Teo.

Subiect: 2015?

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou