1 an de blog

19.09.2015 23:30

Habar n-am dacă scriu frumos. Știu doar că îmi place extrem de tare să îmi astern gânduri. Tocmai pentru că nu sunt foarte vorbăreață,compensez prin a scrie ce simt. Am adunat în fiecare postare de până acum bucățele din sufletul meu și din sufletele celorlați,bucățele descoperite cu tot dinadinsul sau întâmplător.

Și… a trecut 1 an…și nu-mi vine să cred. 1 an de când am avut curajul să pun în aplicare bucuria de a împărăși cuvinte, sentimente.

1 an de blog, 1 an plin de trăiri și de emoții contradictorii. Nu regret nicio secundă că am ales să deschid blogul,din contră. Sunt emoționată și sper să reușesc să vă ofer măcar din când în când, câte o micuță bucurie.

Vă mulțumesc vouă,prietenilor mei, pentru că citiți și vă simt prezența!

Cu drag,
Teo.

 

Subiect: 1 an de blog

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou