Motivul.

19.09.2014 14:33

Motivul stă în fiecare dintre noi. Îl avem ascuns în minte, în comportament, în reacții. E totuși dificil să-l identificăm, să-l modelăm și să-l înțelegem. Dar atunci când o facem, o pace extraordinară ne intră în suflete!

E minunat să descoperi acel motiv, pentru care tu trebuie să fii fericit, pentru care sensul vieții capătă alte proporții. Ador ca viața să mă învețe ceea ce eu nu văd. Fiecare zi e ca o nouă viață, plină de înțelesuri și de lecții adevărate. Decodificarea tuturor semnelor pe care le avem în jur e mai simplă decât credeam. Lucrurile se leagă și se armonizează atunci când ne dorim realmente asta. Mă bucur de liceu, de oamenii din jur, de acele cuvinte care îți transformă cu totul ziua. 

Sunt norocoasă să pot percepe frânturi de visuri atât de profund și ca lacrima simțită pe moment să o pot lăsă să se scurgă pe obraz,alături de o persoană de care nu mi-e rușine să-mi arăt sentimentele. Compania pe care o ai contează foarte mult.

Mulțumesc,Doamne...că-mi dai bucurii mici, care de fapt devin mari, prin intensitatea lor!

Cu drag,

Teo.

Subiect: Motivul.

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou