”Mascatii” fara masca- Carla's Dreams

05.07.2017 19:21

Nici măcar nu vă cunosc chipurile, și totuși simt că vă cunosc atât de bine. Îmi oferiți acea bucurie pură pe care n-o găsesc în măștile incolore ale altor cântăreți. Ei au măști puse pe suflet, și superioritatea lor afișată mă intimidează. Voi sunteți atât de naturali în exprimare, încât noi, publicul, ne descotorosim de orice fel de timiditate și simțim cu toți porii și cu toată inima energia melodiilor voastre. Dansăm, țipăm, cântăm, învățăm de la voi și cu voi despre oameni și viață, greșim și o luăm de la capăt, adunăm și scădem. Ne faceți să simțim că dincolo de orice prejudecată, se află lucruri importante în interiorul nostru pe care nu ne-am dat răgazul să le descoperim din teamă. Ne provocați să ne descoperim din mai multe perspective cu mesajele speciale pe care le așezați în muzică. Sensurile se adună și formează adevărate pansamente pentru suflete, pentru că muzica voastră asta este, pansament pentru suflet.

 Purtați măști, și totuși de noi nu vă puteți ascunde. Nu vă puteți ascunde sufletele frumoase, pline de energie și de iubire, nu vă puteți ascunde sentimentele și zâmbetele. Noi simțim atât de bine cum inimile voastre ”bat în unison” cu ale noastre.

Cuvintele sunt puține și nu au cum să exprime în întregime felul în care ne învăluiți cu bucuria adevărată. Sunteți oamenii care exprimă adevărul în cea mai precisă formă, nefiltrat de niciun fel de obstacol fizic sau psihic. Sunteti liberi în lumea voastră pe care ați făcut-o să fie și a noastră și datorită măștilor, sinceritatea explodează din toate direcțiile. Împărțiți zâmbete, dansuri, versuri, ”cuprinderi” în cele mai speciale moduri cu putință. Ne-ați învățat să vedem dincolo de măști, și să vă recunoaștem exact așa, ”mascați”. În nici două secunde cei ce vă ”cunosc” și vă ascultă muzica își dau seama dacă în fața lor se află ”adevărații” Carla's Dreams, sau doar niște impostori care poartă machiajul specific.

Pentru multă lume poate părea ieșit din comun faptul că noi vă iubim atât de tare și că nu ne împiedică faptul că nu vă cunoaștem aparența, identitatea.

Voi de fapt, sunteți atât de reali încât le dați clasă multor artiști care se prezintă ”normal” în fața publicului pentru că voi vă asumați totul într-un mod firesc, calm. Nu vă plângeți, nu vă lăudați cu reușitele voastre deși ați avea de ce și cu ce să vă lăudați, nu impuneți un zid între ”noi” și ”voi”, nu ne tratați ca pe niște oameni inferiori, nu judecați, nu vă pretindeți perfecți și vă asumați imperfecțiuni și acolo unde ele nu există din punctul nostru de vedere, aveți respect față de oricine și aduceți oamenii împreună, creați prietenii și apropiați inimi. Faceți extrem de multe lucruri extraordinare fără să vă dați seama. Poate considerați că nu aveți vreun merit în ”evoluția” fiecărui om care vă urmărește. Dar aveți un rol important: ne faceți să fim mai buni.

Prin fiecare vers se ”activează” pielea de găină și prin fiecare vers eu simt greșelile pe care le-am făcut, și lucrurile bune pe care vreau să le fac de-acum încolo.

Alături de voi, am simțit emoții ”prin cablu” și emoții ”pe viu”, toate la cote maxime.

Nu v-ați propus și ne-ați cuprins într-un val imens de iubire, iubire de lucruri mărunte, de momente unice, iubire de muzică și de oameni, iubire de gesturi făcute cu sufletul.

Nu vă place să primiți laude, știu, dar e inevitabil, și postarea asta poate că nu va ajunge niciodată la voi, dar simțeam nevoia să scriu despre voi, pentru că îmi aduceți prea multă inspirație.

Pentru unii inspirația pe care voi mi-o oferiți înseamnă obsesie, pentru alții nebunie, pentru mine înseamnă admirație și recunoștință.

Cu toții sunteți speciali și când vă văd pe scenă, împreună, îmi dați senzația că sunteți ca frații. Există acolo ceva, între voi, o complicitate și o prietenie care fac să se acordeze instrumentele cu oamenii, versurile cu inimile, mișcările cu emoțiile, totul într-o armonie desăvârșită.

Sunt foarte puțini artiștii care mă fac să am încredere în mine și care îmi calmează toate fricile, iar voi faceți parte din acea listă scurtă.

Pentru muzică, pentru ”furtul de emoții”, pentru ”ace”, piele de găină și fiori, pentru că ne dați ”aripile” voastre atunci când simțim că suntem extenuați, pentru că ne-ați învățat că ”antiexemplul” poate fi cel mai bun exemplu, pentru că ne-ați sugerat că trebuie să vedem ”imperfectul” ca pe o calitate, dar totuși nu ca pe o scuză, pentru că ați făcut șmecheria și ați intrat ”sub pielea mea” și pentru că…. voi sunteți de fapt TU, o singură forță. TU, ”Ești altfel”, Carla's Dreams! Îți mulțumesc!

 

Cu drag,

Teo.

Subiect: ”Mascatii” fara masca- Carla's Dreams

Dată:: 09.08.2017

De:: Mara

Subiect:: ''Mascatii'' fara masca-Carla's Dreams

O fascinatie greu de descris in cuvinte. Multumesc Teo, inca o data!

Dată:: 25.08.2017

De:: Te Fulga

Subiect:: Re:''Mascatii'' fara masca-Carla's Dreams

Eu multumesc pentru toate cuvintele tale frumoase. Îmi dai curaj. :)

Dată:: 09.07.2017

De:: Irina

Subiect:: #WeAreCSD

Parca mi-ai citit gandurile... exact asta simt si eu.

Dată:: 12.07.2017

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:#WeAreCSD

Mă bucur mult! :)

Dată:: 06.07.2017

De:: Larisa

Subiect:: "Mascatii" fara masca

E fenomenal cum ne atrag ca un magnet baietii astia! Si cred ca explicatia e simpla..cum au si spus..nu isi doresc decat un public cu care sa se asemene si care sa gandeasca la fel ca ei..cert este ca suntem multi cei pe care i-au atins direct in suflet si vor ramane acolo mereu :)

Dată:: 06.07.2017

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:"Mascatii" fara masca

Exact, ei vor fi mereu în inimile noastre! :)

Comentariu nou