In conflict cu...mine

23.09.2015 23:34

De la lucruri minore, la chestiuni majore….

Nu-mi place părul, nu-mi place cum arăt, nu-mi place ce fac și cum fac.. Sunt momente în care sunt în conflict cu mine… Sunt dură, mă supăr și încep să-mi analizez comportamentul și într-un fel doar de mine știut, îmi analizez sufletul.

Simt că sunt străină de mine, și că tot ce fac e să mă îndepărtez de ceea ce vreau să fiu. Port discuții aprinse cu eul meu și mi se pare că totul e anapoda și că pierd…mereu pierd. Pierd timp, pierd idei pe drum, pierd oameni din lipsa de curaj, pierd acțiuni… De fapt, probabil că simt să mă pierd pe mine într-o mlaștină de regrete, de zâmbete false, de frici și de greșeli.

Mă strecor printre cuvintele pe care mi le arunc mie, în gând, și ies din nou la suprafață,unde văd soarele. Văd strălucirea ce există în lumea asta ce are o gramadă de imperfecțiuni. Văd că după norii negri, apar raze ce merită primite în suflet.

Cu drag,

Teo.

 

Subiect: In conflict cu...mine

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou