Fara reactie

02.09.2015 19:33

E foarte posibil să ți se pară că sunt ”fără reacție” în momente în care ar trebui să mă bucur din tot sufletul, sau să plâng de nervi. E foarte posibil să crezi că nu mă ating vorbele, faptele, reacțiile celor din jur. Nu e deloc așa,doar că am o trăire interioară mult prea puternică și nu-mi pot exprima sentimentele verbal sau într-un alt  mod ”vizibil”. E însă foarte probabil să vezi ceva… un zâmbet sincer sau o lacrimă în colțul ochiului. Dacă ești suficient de atent, îmi vei ”prinde” reacțiile din zbor și vei înțelege că pur și simplu rămân fără cuvinte în fața momentelor puternice din punct de vedere emoțional. Dar simt, și cred că asta e cel mai important. Iar după ce simt, încerc să găsesc momentul potrivit pentru a scrie despre acel sentiment.

Majoritatea mă (poate) percepe ca diferită, închisă, retrasă. Pot fi judecată sau criticată cu voce tare iar eu să nu spun nimic. Pot fi lăudată și apreciată iar eu să nu spun nimic. În interiorul meu, însă, se petrec furtuni de gânduri și de trăiri ce cu siguranță mă marchează într-un fel sau altul.

Așa că înainte să crezi că sunt o persoană fără reacție și fără capacitatea de a-ți da un răspuns…încearcă să mă ”vezi” și în alt mod. Încearcă să vezi dincolo de cuvintele ce uneori pot fi înșelătoare.

 

Cu drag,

Teo.

Subiect: Fara reactie

Dată:: 02.09.2015

De:: Sonia Diugan

Subiect:: Fără reacție

Mă simt o norocoasa ca iți pot cunoștea chiar sufletul acela frumos. Ești o minune,poți fi sigura de asta,și stai liniștită,nu spune nimic. :) a
Te iubesc!

Dată:: 03.09.2015

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Fără reacție

Iar eu sunt la fel de norocoasă! :) Îți mulțumesc.

Dată:: 02.09.2015

De:: PATRICIA

Subiect:: Fara reactie

Uneori am senzatia ca-mi citesti sufletul si ceea ce simt, apoi faci o postare cu "rezumatul".

Dată:: 02.09.2015

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Fara reactie

Ce drăguuuuț! :) Mă bucur din suflet!

Comentariu nou