Curaj!

19.09.2014 20:05

O senzație ce depășește cuvintele, deși nu o pot lăsă să-mi scape, fără s-o analizez prin scris. Mi se pare fascinant cum funcționeaza creierul meu...și cu siguranță nu doar al meu!:)) Ceva de care îmi era atât de frică de-a lungul timpului, s-a transformat într-o plăcere incredibilă! Adrenalină, bucurie, emoție, speranțe și incertitudini mi se perindă prin minte. Fluturași zglobii se joacă în stomacul meu și îmi șoptesc faptul că nimic nu mă poate opri să fac ceva frumos pentru mine, atâta timp cât îmi doresc și îmi îndrept toate energiile spre acel scop! Exercițiile minții sunt benefice pentru sufletul meu alertat din atât de multe părți. Exercițiile pe care le fac să îmi susțin curajul și puterea de a crede că nu sunt o persoana care să se considere mai jos decât alții.. îmi dau starea atât de bună de acum. De ce să cred că totul e într-o balanță negativă? De ce să încep să-mi frământ toți nervii și să pun pariu că îmi va fi groaznic de frică? 

Sunt un om, la fel ca toți oamenii. E adevărat, poate sunt mai sensibilă decât alții și las uneori o impresie greșită celor din jur despre mine, dar... îmi doresc și încep să învăț să-mi stăpânesc fricile care mă dominau și care nu-mi dădeau răgaz de a mă îndrepta și spre altceva mai productiv. 

Îmi doresc cu tot sufletul să fiu tot mai bună din multe puncte de vedere, atât pentru mine, cât și pentru cei din jurul meu!

Nu vreau să fac umbră pământului degeaba și să simt că acel curaj despre care mi se vorbea nu există decât în filmele bine regizate. 

Sunt conștientă că nu voi putea scăpa de tot de acele emoții imense care se vor apropia de mine ca un uragan deasupra Terrei. Tot ce sper e să le pot cerne și să le păstrez doar pe cele care îmi vor da ceva bun, pozitiv!
Vă doresc să aveți curajul. Curajul să fiți voi, să protejați valori, să vă susțineți în propriile visuri. Chiar merită! 

Ridicați-vă interiorul și aduceți-l cu fața spre cer!

Cu drag,

Teo.

 

Subiect: Curaj!

Dată:: 20.09.2014

De:: Sonia Diugan

Subiect:: Curajul ești tu!

Teo, prin fiecare rand exprimi curaj. Sunt mandra de tine!!

Dată:: 20.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Curajul ești tu!

Și eu de tine!!! :)

Dată:: 19.09.2014

De:: N. F,

Subiect:: Mult curaj!

“Pentru orice realizare, primul pas este curajul.” - Goethe

Dată:: 19.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Mult curaj!

Ce frumos. :) Un sfat foarte bun.

Dată:: 19.09.2014

De:: Marinela Lungu

Subiect:: Curaj

Cata profunzime in aceste randuri! E o relaxare a sufletului meu sa le citesc,sa ma regasesc si sa meditez asupra lor...Superb!

Dată:: 19.09.2014

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:Curaj

Stii foarte bine cât îmi e de drag să scriu!:) Te pup.

Comentariu nou