My girl (CSD 6)

30.12.2017 16:06
O idee spontană, pe care am lăsat-o puțin la macerat și care totuși m-a împins să o pun în aplicare. Nu știu cât de bună e ideea, sau cât de frumos îmi voi exprima ideile sau sentimentele, dar știu că mă furnică palmele dacă nu fac treaba asta. M-am gândit, pentru că mă inspiră atât de tare muzica lor, să îmi aștern în scris lucruri pe care le simt sau la care mă gândesc atunci când le ascult piesele. Așadar, voi încerca să fac un fel de ”jurnal” personalizat al pieselor Carla's Dreams... Ce vede, simte sau creează mintea mea atunci când ascultă muzica lor. 
 
Azi, a șasea postare din acest ”jurnal” - inspirată de piesa My girl.
 

Știi.. au trecut atât de multe zile în care am visat, mi-am imaginat, te-am imaginat. Planuri și imagini inutile.. când închideam ochii eram noi, amândoi, de mână prin caruselul vieții, dar când deschideam ochii mirajul dispărea și eram din nou două piese din două puzzle-uri diferite. Tu și eu..

Și.. încercam să-ți transmit tot ce simt, dar mă înecam în fumul degajat de frică. Mă întorceam la locul meu, și te priveam în tăcere.

Dacă ai fi înțeles, aș fi putut să îți arăt că lumea cuvintelor e mută în comparație cu lumea pe care am fi zugrăvit-o cu stări și sentimente.

Ți-aș fi arătat lumea mea, mică și neînsemnată, plină de mine și de tine și alte milioane de lucruri pe care nici eu nu le știu, dar care se află undeva, așteptând să fie descoperite.. Aș fi vrut să mă vezi în modul egoist în care te vedeam eu, să înțelegi.

 

Cu o privire m-am scufundat în abis și am cules fericirea. Când am revenit, am înțeles că m-am amăgit din nou și că răsunau ca un refren în mine ecourile pe care aș fi vrut să le fac cuvinte, ecourile care mi-ar fi spus exact ca în filme: ”You're the air that I'm breathing, you're my girl.”

 

Cu drag,

Teo.

 

Subiect: My girl (CSD 6)

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou