Cand te ”pocneste” un val de inteligenta

13.06.2015 21:52

Când te ”pocnește” un val de inteligență parcă tot ce e în jur capătă altă conotație și alte proporții. Și rămâi pur și simplu înmărmurit și vrăjit de ceea ce vezi.

Exact asta mi s-a întâmplat când am înțeles că există niște clipe de aur în care inteligența, munca și visul adevărat sunt atât de importante încât doboară orice fel de prejudecăți și de piedici puse de oamenii care promovează falsele modele și minciuna.

Indiferent de ce se spune și se promovează, adevăratele minuni apar, dar apar atunci când te aștepți mai puțin și  când renunți să mai speri că ele se pot întâmpla.

Te ”lovești” de oameni care au o capacitate extraordinară de a te surprinde prin inteligența peste medie, prin munca susținută și prin modestia care îi face să stea cu picioarele pe pământ.

Parcă se descompune răul dintr-o dată, lăsând loc unei raze de lumină care e timidă, dar extrem de puternică și care acaparează întunericul. E adevărat că răul nu se anihilează și că el capătă mereu noi resurse de a genera lacrimi și suferințe de tot felul, dar e important că ochii ne sunt hipnotizați de oameni care arată altceva, ceva special și diferit. E important când sufletul tău tresare în fața a ceva la care nu te așteptai să-ți provoace o asemenea emoție.

Nu mi-aș fi imaginat niciodată că mă va impresiona un moment realizat cu ajutorul unui cub rubik (nici măcar cu ajutorul mai multor cuburi).

Am fost ”lovită” în inimă cu bucurie de un număr impresionant și care e drept, nu m-a învățat să-mi placă matematica, dar m-a învățat ce înseamnă să fii electrizant de spectaculos prin nimic altceva decât prin creier. De fapt, a fost pus în funcțiune cel mai important element din care e ”construit” omul,și anume creierul.

M-am bucurat că Speed Cubing a câștigat competiția Românii au talent. M-am bucurat cu adevărat!

Am avut mai multe numere preferate pe care le-aș fi văzut câștigătoare, dar ce au făcut băieții ăștia, m-a impresionat chiar până la lacrimi. M-au ținut în suspans tot numărul,pentru ca la final să mă facă să rămân cu gura căscată la propriu.

Românii au talent! Românii au inteligență și frumusețe interioară! Românii sunt câteodată,cu adevărat geniali.

Voi ce părere aveți?

Cu drag,

Teo.

Subiect: Cand te ”pocneste” un val de inteligenta

Dată:: 13.06.2015

De:: Georgiana Camelia

Subiect:: De acord

Aceeasi parere o am si eu :). Multe nr mi-au placut si. as fi vrut sa castige, dar m-am bucurat cand am vazut ca a castigat inteligenta. Multi poate stiu sa cante sau sa danseze, dar putini stiu sa transforme inteligenta in arta. Poate acum o sa ne trezim si o sa realizam ce VALORI adevarate exista in tara noastra!

Dată:: 13.06.2015

De:: Teo Fulga

Subiect:: Re:De acord

Exact! Ăsta cred că a fost primul pas spre ”trezire”.

Comentariu nou